סדנאות קשר ייחודיות

חוט המגע

סדנת ידיים

"כשניתקנו ידיים, הרגשתי שאני יכולה עכשיו שבוע להישאר איתכם יחד במעגל הזה"
סדנת אקסטרים המזמינה את המשתתפים למשימת ידיים מאתגרת ביותר.
המשימה היא להישאר מחוברים במשך שעה וחצי ולעבור בדרך של משימות ואתגרים בלי להתנתק.
המשימה מיועדת לבעלי לב חזק ולצעירים ברוחם ונפשם. המשימות מעניינות ומשעשעות ויחד עם זאת מוציאות מכל קבוצה את המירב.
ימים רבים אחרי הסדנה עוד נחוש תחושות של שייכות, חיבור, קרבה, שמחה, כיף, אושר, אהבה.
משך הסדנה: שעתיים

חוט ההבנה

המסע לאי ההבנה

"החיים שלי נחלקים ללפני המסע ואחריו, עכשיו אני מבינה כמה חשוב לעצור לפעמים ולברר באמת מהו סדר העדיפויות שלי בחיים, תודה לרקמה אנושית…"
סדנה ייחודית וחזקה המיועדת לקבוצות שרוצות להעמיק ולהזמין את עצמם לחיפוש אמיתי כנה וישר. את המסע נבנה בחדר או במסדרון(גם במקום הלקוח) כל אחד יוצא למסע לבד ובתחנות מוצא חומרים אשר מזמינים אותו לבירור ערכי ובחירה בין ערכים. בתום המסע נרקם ציור משותף אשר מחבר את כל הקבוצה. נערוך עיבוד מרתק שבו כל אחד משתף בחוויות המרכזיות שחווה.
משך הסדנה: ממוצע 3 שעות, תלוי בגודל הקבוצה

חוט ההצלחה

המעבדה

"וואוו זאת הייתה חוויה משנה חיים מעצימה בלתי רגילה, אני עכשיו מפוצצת באנרגיות ובמוטיבציות לעשייה. אפשר להתחיל כאן ועכשיו?"
סדנת אקסטרים מפתיעה ושונה מכל מה שהכרתם עד כה. כל משתתף מובל לחדר קטנטן המוקף קירות קרטון. הוא מוזמן להיכנס ולבלות בו כשעה וחצי לבד. בזמן שהותו בחדרון הוא מקבל משימות עצמיות בעזרת "חוקרי המעבדה" בחלק הראשון של הסדנה התהליך הוא תהליך אישי ולקראת הסוף מוזמנים המשתתפים להתחבר למשתתפים נוספים. תהליך המעבדה מכוון לבדיקה וחקירת המוטיבציות הפנימיות לעשייה והחתירה להישגים. בתהליך מקבל המשתתף כלים להבנה, בהירות ומוטיבציה להמשך עבודתו, חזונו ומטרותיו במקום עבודתו לימודיו ובחיים בכלל.
משך הסדנה 3 שעות