מסעות קשר בין דוריים

מסע מדברי להתחדשות בתבונה

המדבר העצמתי והשקט הינו המצע והתפאורה המושלמת להטעמת ידע תאורטי, בגוף ובתודעה.
בעדינות וברגישות, נחווה מכלול מיומנויות המהוות מתנת חיים:
דיוק עצמי אל מול אתגרי החיים, מיומנויות לניהול אנרגיה, שידרוג ה'מנהיגות הפנימית', חידוש ומיקוד מערכות יחסים חברתיות,
תקשורת מקרבת ויצירת משמעות מותאמת לאורך החיים המשתנה. כל זאת תוך כדי קטעי הליכה קלים, ישיבה סביב המדורה בערבים ולינת שטח מפנקת.
המחיר: 1,870 ₪
כולל: רכב האוברלנד המאובזר בכל ציוד הטיולים והמטבח שרק חלמתם, כלכלה מלאה, צוותי לוגיסטיקה, אוכל והנחייה מקצועיים.

SDFGH

מסע לסבא סבתא נכד נכדה

מסע ייחודי והזדמנות נדירה לצאת יחד סבא ונכד, סבתא ונכדה ליומיים משותפים. תדמינו את זה… שני מעגלי חיים במעגל אחד. במסע נפנה זמן לדבר, לחוות להכיר ממקום חדש, לשאול, להגיד תודה ולחדד את התקשורת ממקום בלתי אמצעי ללא מסכים וגירויים חיצוניים. המסע בנוי לשני דורות עם סרגל מאמצים מתחשב ועם אתגרים מותאמים לכולם. מיועד לקבוצות מובנות הבאות יחד.

מסע ביג: להיות בן 13

"חוויה של פעם בחיים. נ ק ו ד ה."
מסע ייחודי זה הוא תוצר של 10 שנות ניסיון וליטוש יהלום נדיר. שלושה ימים של הורה ומתבגר אשר צועדים אל עבר המצדה ועוברים יחד תרגילי קשר, חוויות, אתגרים והתרחשויות. החיים נחלקים אצל מרבית מסיימי המסע ללפני ואחרי. המסע מתחיל באזור הבקעה ומסתיים בפסגת מצדה.
שלושה ימים מרגשים של יחד. משינה יחד באוהל דרך חוויות מדבר ועד הטיפוס לפנות בוקר והטקס המרגש ביותר בבית המדרש על פסגת המצדה.
המסע הומצא בשיתוף פעולה הדוק ובליווי צוות החינוך הבלתי פורמאלי של המועצה האזורית גליל עליון. בשנים האחרונות התעורר צורך במועצות, רשויות ובקבוצות הורים לשכפל את המסע וכך אנו עושים.

סדנאות דור

"יש לי מזל שזכיתי בסדנה הזאת בגילי. הילדה שלי והנכד שלי מביטים בעיני ואני דומעת מהתרגשות. תודה"
סדנאות המיועדות לסבים סבתות ילדים ונכדים. בסדנה נעבוד במעגל אחד, נתבונן, נכיר ממקום חדש, נפנה מקום להגיד תודה, נפגיש בין הניסיון לרעננות, נביט בעיניים, נתרגש ונכייף.
הסדנה יכולה להתקיים בבית הלקוח באולם מושכר או בבתי גיל הזהב ברחבי הארץ.

מעגלי הולדת 40/50/60/70

אירועים מרכזיים בחיינו מזמינים אותנו לעשייה אחרת, משמעותית. במעגלי הולדת נבנה איתכם את ההנחיה המושלמת שתחבר את כל האנשים שליוו אתכם בחייכם עד כה. נייחד את הרגע, ניזכר, נתרגש, נשתעשע ונשמח.
אנו ממליצים לקיים את מעגלי ההולדת בטבע ויש לנו רעיונות משגעים עבורכם כולל שתילת עץ לכבוד האירוע, אז מזל טוב.